RSS

VIDEO BUDAK 2 TAHUN DIGILIS DUA KENDERAAN DI CHINA - MEMANG TAK BERPERIKEMANUSIAAN

TAK BERPERIKEMANUSIAAN


VIDEO BUDAK DUA TAHUN DIGILIS DUA KENDERAAN DI CHINA MEMANG TAK BERPERIKEMANUSIAAN | Itu sahaja yang Chef Erra mampu katakan. Apa yang berlaku memang tidak dapat kita jangkakan. Bayangkan budak umur 2 tahun digilis mudah-mudah saja di depan mata tanpa belas kasihan dan simpati....Berita ni baru saja disampaikan dalam Buletin Utama TV3 jam 8 malam pada 17 Oktober 2011 ( malam tadi)


Pemandu van berkenaan tak payah bagi alasan tidak nampak padahal terang-terang budak tu ada depan mata. Tiga manusia kemudiannya pula tu memang rendah moralnya  sebab hanya tengok saja kejadian berlaku. Kesian budak tu dan nasib baik ada makcik tu tengok dan angkat budak tu ke tepi.
Apa komen anda selepas menonton video ini ??
Jangan lupa bagi komen kat bawah yea...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Hermin said...

kejam sangat diaorang...xda belas kasihan lansung...mustahil pemandu van tu xnampak...sangat kurang ajar....:''(

FREE_MOVIE said...

wah sangat kejam itu orang,,semoga dapat balasan dari SANG KUASA,,

Cik Limah said...

yang ni yang masuk berita tadi kan?? kejam kan dorang.Binatang pon tolong sesama sendiri. T.T

Aleen Sepet :) said...

kejam gilaaaa . kesian gilaa budak tu , eeeiii , ngeri tngk . haish =='

Junk said...

macam s**l la diorang yang tidak mempedulikan budak tu.. dah la ramai yang lalu, bleh buat dek je.. kesian giler tgk budak tu masih hidup tp kena langgar kali ke2.. sedih tul la.. T T

Eza Elhanis said...

Yang tak tahan tu bila kena langgar kali kedua . Lepas tu boleh pulak yang lalu lalang dekat situ selamba lek je . Haih !

Post a Comment