RSS

RINDUNYA DENGAN APAM POLKADOT NI...



Yahooooo... Alhamdulillah,akhirnya dapat juga makan apam polkadot... sebut kuih apam polkadot ni semua orang dah kenal kan? tapi ni CE tempah je.. comellll sesangatt kann??? CE teringin sangat nak buat sendiri apam ni tapi tak berkesempatan lagi... insyaAllah, suatu hari nanti CE akan buat jugak kuih ni.. Cuma buat masa ni, beli dan cuba rasa dulu la yang owrang buat.. ape pun, sedapp sangat apam ni.. jom layanzz apam yang CE tempah ni.. terima kasih Amyra Delight kerana sudi hantar ke rumah CE petang tadi dan siap bagi kek coklat lembab untuk CE rasa..memang sedap sangat..TQ..


cantik tak sayaaa???

suka makan saya tak??

kek coklat.. untuk CE test katanya

ok laa..sory la yea, pic tak berapa nak jelas.. almaklum la snap ni pakai handphone je..



Ni pulak coklat Bean yang CE tempah jugak.. terima kasih ye sebab sudi hantar ke rumah CE walaupun Kak Su tak berapa sihat tadi..ok,jom layanzz Coklat Homemade ni.. memang sedapp.. sebelum ni CE dah tempah coklat dari Kak Su, ni kira order kali kedua laa.. pada sesiapa yang nak tempah coklat ni dan bermacam-macam jenis lagi coklat homemade yang sedap ni boleh la ke laman http://esmycoklat.blogspot.com/ ... nama akak yang buat coklat ni CE panggil dia Kak Su.. coklat-coklat yang Kak Su buat semuanya cantik,sedap,bermutu,serta pastinya halal..(promote skit) apepun,memang tak rugi bila makan coklat ni..pasti nak lagi.. so, sila la klik laman diatas dan lihat koleksi-koleksi coklat yang menarik ni.. rugi tau kalau tak cuba..



ni coklat bean.. kiutt aje bentuknya

P/s : buat Kak Su, CE doakan agar Kak Su cepat sembuh yea..amin 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Fabulous Me said...

Wahh ctk nye apam tuh!

Post a Comment